slajd
Prelegenci - WSKAŹNIKI W HRM




SYLWETKI PRELEGENTÓW

 

dr Beata Chorągwicka-Majstrowicz

Z KGHM Polska Miedź S.A. związana od dwóch lat. Jest odpowiedzialna za projekty HR w jednej z największych podziemnych kopalni miedzi na świecie - Zakładach Górniczych „Rudna”. Jej największe wyzwanie to budowanie roli HR jako strategicznego partnera biznesu w pełnej wyzwań branży górniczej. W swojej karierze wdrożyła z sukcesem kilkadziesiąt projektów HR ze wszystkich obszarów zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji. Nauczyciel nowych pokoleń HR-owców w organizacjach, certyfikowany trener biznesu. Koordynator programu „Bądź zdrowy z wyboru”.

 

Małgorzata Czachor

Absolwentka socjologii, prawa  oraz studiów podyplomowych w zakresie psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Karierę zawodową rozpoczęła jako pracownik socjalny w pomocy społecznej, dzięki czemu  od pierwszych dni swojej pracy – rozwiązywała różnorodne problemy dotyczące ludzi.

W swojej karierze zawodowej miała szczęście pracować  w wielonarodowym środowisku jak i wymagających branżach – produkcyjnej, motoryzacyjnej czy energetycznej - z powodzeniem realizując ambitne cele takie jak: budowanie organizacji od fazy green field,  łączenie i integracja spółek w związku z akwizycjami jak i  restrukturyzacja organizacji, kosztów i zatrudnienia.

Zaangażowana jest na co dzień w prowadzenie działań rozwojowych w zakresie przywództwa, przy wykorzystaniu m.in. badań inteligencji emocjonalnej, ewaluacji 360 stopni, feedbacku, development center, coachingu, mentoringu. Za osobisty cel w pracy zawodowej stawia sobie zawsze wspieranie realizacji strategii  biznesowej, poprzez codzienne dostarczanie doskonałych wyników dzięki budowaniu inspirujących warunków ich realizacji w zarządzanym zespole HR. Obecnie pracuje w Fortum, w którym zarządza zasobami ludzkimi dla wszystkich spółek w grupie Fortum w Polsce.

 

Dominika Frydlewicz

HR Manager z kilkuletnim doświadczeniem w obszarze zarządzania zasobów ludzkich szczególnie w firmach produkcyjnych. Rolę obszaru HR opisuje jako partnera biznesowego, którego zadaniem jest wspieranie organizacji w osiąganiu jej celów strategicznych przy jednoczesnym tworzeniu pozytywnego środowiska pracy. Odpowiedzialna w organizacji za całokształt procesów HR, szczególnie wskazuje jak ważna w firmie produkcyjnej jest polityka zarządzania wiedzą i umiejętnościami pracowników.

 

Karolina Gaj 

Junior HR Business Partner EMEA w QAD Polska . W branży HR w Polsce i za granicą od 2007 roku, od 2011 roku w QAD Polska. Wspiera HR Managerów w obszarze EMEA. Swoje różnorodne doświadczenie w branży zarządzania zasobami ludzkimi wykorzystuje przy szkoleniach i rozwoju kompetencji pracowników, procesach rekrutacyjnych, projektach dotyczących benefitów i systemów motywacyjnych.  Pasjonatka pracy z ludźmi i nowoczesnych rozwiązań IT. Szczególnie zaangażowana w techniki wykorzystywania Social Media jako narzędzia rekrutacyjnego, budującego wizerunek pracodawcy, ale i kanału do przekazu marketingowego firmy.  Ambitna indywidualistka z jasno wytyczonymi celami, a jednocześnie oddany gracz zespołowy z  pozytywnym nastawieniem do dzielenia się wiedzą i promowania fundamentalnej roli HR jako partnera biznesu w strukturach firmy. Członek SIETAR Polska – szczególnie interesuje się tematyką zarządzania wirtualnymi zespołami wielokulturowymi. 

 

Magdalena Gurak

Praktyk: od 20 lat w HR, w roli menadżera, właściciela firmy doradczej, wykładowcy. Przez 6 lat była prezesem regionu dolnośląskiego PSZK.Żadnej branży się nie boi: zdobyła doświadczenia zarządzając zespołem HR w KCW „Ultimo”,  fabryce autobusów Volvo we Wrocławiu, Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym we Wrocławiu.Specjalizuje się w projektach związanych z szeroko rozumianymi zmianami strukturalnymi i kulturowymi, wprowadza kulturę partnerstwa biznesowego w organizacji.Współtworzyła i wdrażała wiele procesów i polityk HR – od opisów i wycen stanowisk, poprzez ocenę pracowniczą i kierowniczą,  badanie zaangażowania i satysfakcji pracowników.Absolwentka studiów MBA na UE we Wrocławiu oraz studiów podyplomowych prawa pracy na ALK. Prowadziła działalność dydaktyczną dla WSB, WSNHiD, SWPS.Tworzyła obszary HR od podstaw, adaptowała standardy globalne do lokalnych potrzeb.

 

Mirela Kik

Dyrektor personalna odpowiedzialna realizację strategii firmy w zakresie polityki personalnej, w szczególności za procesy rekrutacji, rozwoju i retencji kluczowych kompetencji, komunikację wewnętrzną, systemy motywacyjne, kontakty z partnerami społecznymi, zarządzanie zmianą oraz procesami restrukturyzacyjnymi. Przeprowadzała duże procesy z obszaru zarządzania personelem, w tym programy szkoleniowe związane z wprowadzeniem przełomowych nowoczesnych technologii, integracje po fuzjach i przejęciach, masowe rekrutacje, zwolnienia grupowe, a także restrukturyzacje funkcji HR (centralizacje, outsourcing, wdrożenia systemów ERP). Laureatka konkursów Pracodawca Przyjazny Pracownikom 50+ (pod patronatem Prezydenta RP), Solidny Pracodawca Roku oraz Profesjonalne ZZL, a także prelegentka na konferencjach z obszaru HR.

Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Personelem na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. W latach 2008-2012 Członek Zarządu dolnośląskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach produkcyjnych, usługowych, handlowych oraz nowych technologii (Volvo, American Axle & Manufacturing , Selena FM, EmiTel).

 

Konrad Konefał

Brad Management Consulting. Specjalizuje się w projektach zmiany kultury organizacji. Jako konsultant m.in. wspierał negocjacje z udziałem związków zawodowych i pracodawców, budował systemy ocen okresowych i systemy wynagrodzeń, prowadził projekty restrukturyzacji zatrudnienia.

Ukończył w KUL i SGH psychologię organizacji i zarządzania, zarządzanie i marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi. Posiada bogate doświadczenie w pracy dla firm energetycznych i produkcyjnych.

 

Michalina Konkel

Trenerka w zakresie efektywności menadżerskiej oraz zarządzania różnorodnością. Z wykształcenia psycholożka (Uniwersytet Jagielloński) i absolwentka Szkoły Trenerów: „Profesjonalny Trener Biznesu” House of Skills. Ma za sobą doświadczenia pracy z różnych krajów Europy. Doświadczenia w pracy w biznesie w Polsce zdobyła w firmie Alexander Mann Solutions, gdzie pełniła funkcję konsultanta ds. rekrutacji dla zagranicznego klienta korporacyjnego. Od pięciu lat specjalizuje się w szkoleniach z zakresu kompetencji menadżerskich oraz zarządzania różnorodnością i współpracy międzykulturowej.

 

Joanna Konkolska – Kula

Absolwentka studiów ekonomicznych i psychologicznych, specjalista z zakresu zarówno „twardego”, jak i „miękkiego” HR-u. Z jednej strony ekonomista, analityk, kluczowy pracownik modułu HR/SAP - czas pracy, z drugiej strony osoba zaangażowana w realizację licznych projektów z zakresu zarządzania potencjałem pracowników. Od wielu lat związana z KGHM Polska Miedź S.A., od samego początku z kopalnią Rudna. Certyfikowany trener biznesu i wykładowca w ramach Kuźni Kadr. Koordynator programu „Bądź zdrowy z wyboru”.

 

Ewa Kosmowska

Menedżer HR, Trener Biznesu, Certyfikowany Coach ICC oraz ICF. Od 7 lat kieruje procesami HR, obecnie jako Dyrektor Rozwoju Personelu, Impel Cleaning, zajmuje się strategiami rozwojowymi dla 18 spółek powiązanych Grupy Impel. W swojej pracy od wielu lat stosuje metodę HPI Human Performance Improvement opracowując strategie Rozwoju kapitału intelektualnego dla służb handlowych i operacyjnych dających wymierne efekty biznesowe. Posiada certyfikat HPI potwierdzający umiejętności pracy metodą wydany przez ASTD w 2005 r.

Z wykształcenia pedagog ze specjalnością metodyka nauczania. Od 14 lat prowadzi szkolenia dla Biznesu. Prowadzone przez nią zajęcia są energiczne, aktywizujące uczestników i z dużym poczuciem humoru.

 

Elżbieta Krokosz

Międzynarodowy coach, trener i HR AfT Leadership & Strategy. Od ponad 17 lat zajmuje się rozwojem ludzi w organizacjach. Specjalizuje się w rozwoju przywództwa, pracy z talentami w firmach oraz wdrażaniu całościowych systemów rozwoju pracowników. Jej profesjonalne licencje obejmują takie narzędzia jak: Emotional Intelligence questionnaire – Hay Group, UK, Myers Briggs Type Indication (MBTI) – OPP Ltd., Occupational Testing Level A & Level B certified by British Psychological Association,  Leadership Inventory Style by Hay Group, “Manager as Inspiring Leader” certified by The International School of Coaching.

Pracowała przez 5 lat jako Learning & Development Manager w Irlandii dla największego banku irlandzkiego AIB zajmując się wdrażaniem Strategii Rozwoju Ludzi dla 8500 pracowników. Wdrażała wewnętrzne systemy coachingu dla działów AIB np. Bankowości Prywatnej, Inwestycje i Ubezpieczenia. Zarządzała programami talentowymi w AIB oraz rozwojem kompetencji dla całej populacji banku.

3 lata mieszkała także w Austrii i pracowała w Xerox Services jako HR Consultant i Talent Consultant dla centrali OMV w Austrii. Stypendystka Iacocca Institute USA w programie „The Global Village for Future Leaders in Business & Industry”. Projekty rozwojowe prowadziła między innymi dla takich klientów jak: ATOS, Whirlpool, Mars, Wrigley, Tauron Dystrybucja, Raben Logistics, P4 (Play), CEDC, Avon, BP.

 

Lidia Lesiecka

Od 11 lat  związna  z  branżą BPO. Obecnie pracuje na  stanowisku Training Menedżera w firme  Genpact.  Odpowiedzialna za program szkoleń i  rozwoju  dla  menedżerów, supervisorów oraz  księgowych, ostatnio współodpowiedzialna  za Knowledge  Transfer w  ramach  projektu Transition  (przenoszenie  procesów księgowych  z  jednej  lokalizacji do drugiej). Trener i  coach kompetencji miękkich, Tran The  Trainer oraz  wprowadzania  zmiany  w  organizacji.  Plastyk  z  zamiłowania i  wykształcenia.  Miłośniczka  psów, kotów  oraz  podróży.

 

Jerzy Sąsiada

Nietuzinkowy, doświadczony menedżer korporacyjny. Od ponad dwudziestu lat mieszka i pracuje za granicą. Jako Dyrektor Operacyjny w ALGECO Scotsman Co. przez wiele lat bezpośrednio odpowiedzialny za funkcjonowanie kluczowych departamentów i rozwój firmy w krajach Europy Południowej, Wschodniej i Północnej oraz Wspólnoty Niezależnych Państw. Pasjonat LEAN Management-u. Był współtwórcą i liderem wdrażania programów przekształcających tradycyjne formy zarzadzania w strukturach AS - EMEA. Certyfikowany w zakresie Lean/Kaizen, Projekt Management, Quality & EHS. Członek Hiszpańsko – Polskiej Izby Handlowej. Obecnie, uznany konsultant i trener w zakresie Operations&Lean Management Solutions.Podczas konferencji będziemy mieli okazję wysłuchać dynamicznej opowieści  o pozytywnych i negatywnych skutkach zarządzania międzykulturowego. Historii widzianej z perspektywy klienta wewnętrznego, zbudowanej na bazie osobistych doświadczeń jako expat-a realizującego międzynarodowe projekty w wielokulturowym środowisku.

 

Artur Słabicki

Obecnie kierownik działu w pionie Głównego Inżyniera ds. Inwestycji i Rozwoju w Elektrowni Turów. Odpowiada za przygotowanie i realizację kluczowych projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych w elektrowni. Podczas konferencji przedstawi perspektywę klienta – użytkownika systemu ocen pracowniczych.

 

Jolanta Wiąckiewicz

Od lat związana z HR w KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Zakłady Górnicze „Rudna”. Swoje umiejętności zdobywała i doskonaliła uczestnicząc w wielu szkoleniach i kursach oraz współpracując przy tworzeniu i wdrażaniu projektów HR oraz projektów rozwoju kadry menedżerskiej. Wspiera menedżerów we wdrażaniu i optymalizacji narzędzi HR. Kluczowy pracownik w obszarze systemu SAP HR moduł zarządzanie kadrami (PA). Certyfikowany trener biznesu. Koordynator programu „Bądź zdrowy z wyboru”.

 

Wojciech Witkowski

Ukończył studia dzienne (Psychologię) oraz podyplomowe (Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych) na Uniwersytecie Wrocławskim. Od ponad dziesięciu lat zajmuje się wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań z zakresu motywowania pracowników. Doświadczenia zdobywał m.in. w Telefonii DIALOG, AIG Bank Polska czy AmRest Holdings. Przez ponad pięć lat zarządzał obszarem Polityki Wynagrodzeń, budując strategie nagradzania i realizując projekty na poziomie lokalnym oraz międzynarodowym (kraje Europy Centralnej) m. in. wartościowania stanowisk, taryfikacji, systemów HR (kompetencyjnych, ocen oraz zmiennych), a także analityki budżetowej. Posiada m. in. certyfikaty „Wycena stanowisk metodą Hay” oraz „Definiowanie polityki płacowej”.  Od 2010 roku jako konsultant zewnętrzny przyczynia się do podnoszenia efektywności organizacji stawiając na optymalizację i długoterminowe rozwiązania budujące motywację kadry pracowniczej i menedżerskiej.

 

Adam Wołowicz

Od 1995 r. związany z sektorem energetycznym. W latach 2004-2009 Dyrektor HR w PGE Górnictwo i Energetyka SA, jednocześnie lider zespołu HR w Programie Integracji Grupy BOT i konsolidacji PGE. Obecnie szef służb HR w Elektrowni Turów i członek zespołu ds. strategii HR w grupie PGE.

 

STRONA GŁÓWNA

OFERTA

FIRMA

WSPÓŁPRACUJEMY

KONTAKT

Wszelkie prawa zastrzeżone © Experum Human Resources arrow