slajd
AKTUALNOŚCI




22.02.2019

Dolnośląskie Forum HR (22.02.) - RELACJA

  Kolejne spotkanie Dolnośląskiego Forum HR za nami.

  Tematem forum były jeden z elementów Triady Motywacyjnej – pieniądz.

  Temat traktował o wynagrodzeniach i najciekawszych wskaźnikach HR, które

  poparte zostały danymi regionalnymi dotyczącymi wynagrodzeń dla Dolnego Śląska,

  struktur wynagrodzeń, dodatkach płacowych (premie, bonusy), podwyżkach,

  absencji i fluktuacji. Identyfikacja tych wskaźników pozwala na sprawdzenie, czy nasze

  firmy nadążają za tym co dzieje się na rynku w kwestii wynagrodzeń i benefitów.

  Spotkanie odbyło się w budynku Uniwersytetu SWPS. Dziękujemy szczególnie prelegentkom

  z Manahr oraz Uczestnikom bardzo dziękujemy za obecność oraz zabranie głosu w dyskusji.

 

  Najbliższe spotkanie już w marcu. Więcej szczegółów wkrótce. 

 

 19.02.2019

Szkoła Asesorów - edycja wiosna 2019

 

  Trwają zapisy do najbliższej edycji Szkoły Asesorów.

  Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami.

 

  Do zobaczenia!

 

 

 

 

 

 

 

06.02.2019

Spotkanie DFHR - 20 lutego, godz. 18.00

 
 
 
 
 
 
Badania i obserwacje pokazują, że to co najbardziej „trzyma” pracownika w firmie, to dobra atmosfera, możliwość rozwoju i pieniądze.
Nie bez przyczyny nazywane Triadą Motywacyjną. Jeżeli firma zaniedbuje któryś z tych trzech czynników zaczyna przegrywać w walce o
dobrych pracowników. Obecna sytuacja na rynku pracy jest bezlitosna dla pracodawców. Pracownicy bez skrupułów zmieniają pracę
jeżeli nie dostają tego co mogą dostać w innym miejscu pracy.
 
Na najbliższym spotkaniu będziemy chcieli porozmawiać o jednym z elementów Triady Motywacyjnej – o pieniądzach.
 
  
 
 
Będziemy mówić o wynagrodzeniach i najciekawszych wskaźnikach HR. Skupimy się na danych regionalnych - wynagrodzeniach dla Dolnego Śląska, strukturze wynagrodzeń, dodatkach płacowych (premie, bonusy), podwyżkach, absencji i fluktuacji. Poznanie tych wskaźników pozwoli na sprawdzenie, czy nasze firmy nadążają za tym co dzieje się na rynku w kwestii wynagrodzeń i benefitów.
Spotkanie Dolnośląskiego Forum HR odbędzie się 20 II 2019 o godz. 18.00 na Uniwersytecie SWPS przy ul. Aleksandra Ostrowskiego 30b we Wrocławiu, w sali 126. Parking jest przy budynku Uczelni.  
 
Plan spotkania:
17.30 - Rejestracja uczestników;
18.00 – „Wynagrodzenia, podwyżki, wskaźniki HR – podsumowanie roku 2018”- Agnieszka Winkiel z Mana HR;
19.00 – Przerwa kawowa;
19.20 – Dyskusja

Prelegent:

Agnieszka Winkiel     -    https://www.linkedin.com/in/agnieszkakeiper/
 
Informacje organizacyjne:

Tradycyjnie uczestnicy DFHR partycypują w kosztach organizacji spotkania, wnosząc opłatę w wysokości 30 zł/os.
Prosimy o potwierdzenie swojej obecności przez stronę www.dfhr.pl lub zwrotnym mailem.
Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.
 

05.02.2019

Wywiad z Januszem Dziewitem - "Wykorzystajmy trend humanizacji procesów zarządzania"

 

 

     Wywiad z wykładowcą akademickim, współzałożycielem i zarządzającym Dolnośląskim Forum HR,
    dyrektorem zarządzającym, konsultantem, trenerem i mentorem Januszem Dziewitem. O skuteczności szkoleń i rozwoju zawodowym.
 
    Trudne pytania i błyskotliwe odpowiedzi poparte doświadczeniem i wiedzą. W materiale zostały wykorzystane również części wywiadu
    przeprowadzonego z Januszem Dziewitem przez Panią Katarzynę Piskorowską – Hanysz. 
 
    Zapraszamy do lektury:http://kapitalpolski.pl/wykorzystajmy-trend-humanizacji-procesow-zarzadzania/

 

 

 

 04.02.2019

SZKOŁA ASESORÓW - EDYCJA WIOSENNA 2019


   Już w marcu ruszamy z kolejną edycją Szkoły Asesorów.
 
   Metodologia Assessment/Development Center uważana jest za najskuteczniejszą metodę diagnozy kompetencji.
   Istotnym jej elementem jest Asesor i to od jego profesjonalizmu w głównej mierze zależy rzetelność realizowanej diagnozy.
   Wykorzystując nasze doświadczenia (ponad 11 000 zdiagnozowanych osób), utworzyliśmy Szkołę Asesorów, w ramach której pomagamy 
   w zdobywaniu praktycznych umiejętności jakie powinni posiadać Asesorzy. Pozwolą one absolwentom skutecznie zaprojektować
   i zrealizować procedurę diagnozy kompetencyjnej w oparciu o metodologię Assessment/Develoment Center.
 
   Dodatkowe informacje (daty, trenerzy, program i możliwość zgłoszenia) można znaleźć tutaj: Szkoła Asesorów – edycja wiosenna.

    

    Do zobaczenia!

 

 

 

 

04.02.2019

Dolnośląskie Forum HR (23.01.) - RELACJA

   

    23 stycznia odbyło się pierwsze w tym roku spotkanie Dolnośląskiego Forum HR.
 
    Dyskutowaliśmy o skuteczności szkoleń oraz ich roli w działaniu przedsiębiorstw.
    Wymieniliśmy wiele cennych uwag i doświadczeń. Spotkanie odbyło się w budynku Uniwersytetu SWPS.
 
    Dziękujemy wszystkim Prelegentom oraz Uczestnikom spotkania za obecność i głos w dyskusji oraz cenne
    spostrzeżenia i profesjonalne potraktowanie tematu.
 
    Do zobaczenia już niedługo na kolejnych spotkaniach.

 

 

 

 

 

 

 5.10.2018

Łowcy Głów - gra miejska

 
 
Na Dzikim Zachodzie panuje zaciekła rywalizacja, poszukiwani chowają się w ciemnych jaskiniach Linkedina’a bądź w głębokich kopalniach Goldenline, skąd wyciągani są przez najsprytniejszych Headhunterów. Łowcy Głów nie mają prostego zadania, Szeryfowie zlecają im odnajdywanie najbardziej indywidualnych osobliwości, dzięki którym lokalna społeczność zdobędzie cenne doświadczenie.  

Czy to western? Inny świat? Nie - to codzienność wszystkich pracowników działów personalnych. Łowcy Głów ścigają się ze sobą po dzikich stepach rynku pracy, gdzie każda szczegółowa czynność ma ogromne znaczenie. Każdy jest samotnym wilkiem w walce o przetrwanie, w której liczą się kowbojskie umiejętności. Na lasso zostają złapani tylko najlepsi kandydaci, którzy następnie muszą stanąć oko w oko z Szeryfem. Emocje sięgają zenitu, gdy przygotowana umowa o pracę czeka na złożenie ostatecznego podpisu. Praca headhuntera musi specjalizować się w doborze trafnych decyzji od których zależy los całego przedsięwzięcia. Nie warto liczyć na szczęście Lucky Luke’a.

  
Dziki zachód nie musi być taki straszny. Warto się o tym przekonać biorąc udział w grze „Łowcy Głów”, która odbędzie się 13 października we Wrocławiu. Będzie to pierwsza w Polsce gra miejska z branży HR! Udział w niej da Ci możliwość zbudowania nowej sieci kontaktów branżowych. Świetna zabawa terenowa z dodatkiem łamigłówek i zadań specjalnych to idealna okazja na spędzenie aktywnego czasu z koleżankami i kolegami z pracy. Po przeżyciu niezwykłej przygody dzikiego zachodu wrócicie do pracy w zupełnie odmienionych nastrojach - osoba obok nie będzie już tylko współpracownikiem, będzie należeć do tej samej drużyny Łowców Głów - pędzących na dzikich mustangach poprzez wrocławskie ulice w poszukiwaniach najsłynniejszych „Głów” na Dzikim Zachodzie.  
 

Gra przeznaczona jest dla firm, które pragną zaprezentować swoich najlepszych Łowców oraz studentów, którzy interesują się tematyką HR. Drużyny będą składać się od 2 do 4 osób, dlatego warto już dziś pomyśleć nad tym kogo można namówić do wspólnej zabawy. Zasady gry są proste - wygrywa drużyna z jak najkrótszym czasem przejścia trasy. Czas liczony jest od momentu startu aż do mety, bonusowy czas naliczany jest po wykonaniu zadań specjalnych, karny zaś po wykorzystaniu podpowiedzi. Uczestnicy poruszają się dzięki wskazówkom, które otrzymujesz na każdej stacji poprzez aplikację mobilną.  
 

Organizatorami wydarzenia są:

Dolnośląskie Forum HR www.dfhr.pl
Experum HR www.experumhr.pl

Wroc-Fun Gameswww.facebook.com/wrocfungames/
PC Note www.facebook.com/PCnotepl/
 
Nie czekaj i już dziś zgłoś chęć uczestnictwa w „Łowcach Głów” swojemu przełożonemu. Więcej informacji o grze znajdziesz tutaj: https://www.facebook.com/events/2115986312055197/
Mam nadzieję, że zobaczymy się 13 października we Wrocławiu! A do tego czasu życzę Wam udanych poszukiwań. 
 

 

29.06.2018

Employer Branding na Uniwersytecie SWPS
 
Budowanie wizerunku pracodawcy staje się powoli nieodłącznym elementem polityki każdej firmy, której zależy na pozyskaniu z rynku najlepszych specjalistów.
Aby takie działanie przyniosło dobre rezultaty, wizerunek pracodawcy powinien być tworzony nieprzypadkowo i świadomie, w oparciu o wiedzę osób odpowiednio do tego przygotowanych, zarówno pod względem merytorycznym, jak i praktycznym. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, Experum HR wraz z Dolnośląskim Forum HR, będzie współpracować przy tworzeniu nowej specjalności - Employer Branding na studiach na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu.
7 lipca odbędą się Drzwi Otwarte, na które już teraz serdecznie zapraszamy. Będzie to doskonała okazja, by dowiedzieć się więcej nt. tego kierunku kształcenia. 

 

13.04.2018

VI Konferencja DFHR
„HR mix – aktualne wyzwania rynku pracy”

Różne spojrzenia, różne rozwiązania, różne skutki. 12 wystąpień praktyków. Przedstawiciele wielkich korporacji i niedużych firm.
Poruszymy tematy funkcji personalnej w przedsiębiorstwie, czy sukcesji w dużej firmie. Zainspirujemy się słuchając o tym jak i dlaczego powinniśmy spełniać się pozazawodowo. Specjaliści od employer branding’u wraz z przedstawicielami firm świadomie zarządzających swoim wizerunkiem na rynku podzielą się swoimi doświadczeniami.
Pochylimy się też nad „twardymi” tematami… Dane płacowe i prognozy, a także wyniki badań pokazujących czy możemy zaobserwować, że pracownik ma zamiar się zwolnić. Oczywiście będzie też przebój tegorocznej wiosny, czyli RODO.

Zapraszam do zapoznania się z agendą i zgłaszaniem swojego udziału: http://www.dfhr.pl/konferencja-dfhr/

 

29.03.2018

Dni Kariery 2018 - Wrocław

W środę byliśmy obecni na wrocławskich targach pracy Dni Kariery, na których wspieraliśmy firmę Sidel Polska.

Serdecznie dziękujemy studentom za wszystkie przeprowadzone rozmowy – było naprawdę ciekawie.
Zapraszamy do kontaktu absolwentów, którzy ukończyli m.in. automatykę, elektromechanikę, robotykę, mechanikę i kierunki pokrewne.
Przypominamy też, że adres do składania aplikacji to: karolina.holowiak@experumhr.pl

12.03.2018

Spotkanie DFHR - 21 marca, godz. 18.00


25 maja 2018 roku wchodzi w życie RODO, czyli nowe unijne rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych. Zmiany, jakie do tego czasu muszą wprowadzić firmy są poważne, a w powietrzu wisi widmo kar tych, którzy nie spełnią określonych wymogów.



Określenie „RODO” wywołuje u coraz większej grupy pracowników Działów Personalnych dreszcz przerażenia. Niewiele wiadomo o tym co trzeba, ale dużo wiadomo o potencjalnych konsekwencjach.
Chcemy na najbliższym spotkaniu troszkę „oswoić” temat. Zaprosiliśmy ekspertów od RODO z kancelarii BSO Prawo & Podatki, którzy przybliżą nam ten temat i odpowiedzą na nasze pytania.
Spotkanie Dolnośląskiego Forum HR odbędzie się 21 III 2018 o godz. 18.00 na Uniwersytecie SWPS przy ul. Aleksandra Ostrowskiego 30b we Wrocławiu, w sali 126. Parking jest przy budynku Uczelni. 

Plan spotkania:

17.30 - Rejestracja uczestników;
18.00 – „Wpływ przepisów RODO na procesy przetwarzania danych osobowych w Działach Personalnych”;
19.00 – Przerwa kawowa;
19.20 – Pytania i odpowiedzi.

Prelegenci:

Barbara Wawrzyniak - radca prawny w Kancelarii Prawnej BSO Prawo & Podatki. Od ponad 10 lat doradca krajowych i międzynarodowych spółek w obszarze prawa pracy, prawa handlowego i prawa spółek. Uczestniczy w tworzeniu strategicznych planów zatrudniania pracowników, w tym zatrudniania cudzoziemców oraz oddelegowywania pracowników do pracy poza granice Polski. Współpracuje z zarządami oraz dyrektorami działów HR w zakresie planowania i prowadzenia zmian pracowniczych. Tworzy i opiniuje umowy pracownicze dla pracowników wszystkich szczebli.

Szymon Goździk - prawnik w Kancelarii Prawnej BSO Prawo & Podatki. Doktorant w Zakładzie Publicznego Prawa Gospodarczego na WPAiE Uniwersytetu Wrocławskiego. Wykładowca UWr w dziedzinie prawa gospodarczo publicznego. Specjalizuje się w zagadnieniach ochrony danych osobowych. Tworzy umowy powierzenia danych, treści klauzul, weryfikuje zakresy pozyskiwania, przechowywania i przetwarzania danych osobowych w przedsiębiorstwach o zróżnicowanej działalności. Prowadzi szkolenia z tematyki RODO oraz wspiera przedsiębiorców przy wdrażaniu polityk bezpieczeństwa danych osobowych.


Informacje organizacyjne:

Tradycyjnie uczestnicy DFHR partycypują w kosztach organizacji spotkania, wnosząc opłatę w wysokości 30 zł/os.
Prosimy o potwierdzenie swojej obecności przez stronę www.dfhr.pl lub zwrotnym mailem.
Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.


 

19.02.2018

Warsztaty o kompetencjach

W zeszłą sobotę gościliśmy w naszej wrocławskiej siedzibie Collegiantów II stopnia VII edycji Collegium Nobilium Opoliense. Przeprowadziliśmy dla nich warsztat dotyczący kompetencji – czym są, jak się je diagnozuje, ocenia i rozwija. Była to też okazja, by każdy mógł się dowiedzieć czegoś więcej o sobie samym podczas diagnozy jednego z wymiarów kompetencji.

 

10.01.2018

Spotkanie DFHR - 22 lutego, godz. 18.00


Prawdziwą próbą sprawności działania funkcji personalnej w organizacji są zmiany. Skokowe zwiększenie zatrudnienia, redukcja zatrudnienia, reorganizacja, przejęcia… Każde z tych działań wymaga mistrzostwa w zakresie logistyki, polityki komunikacyjnej i utożsamiania się ze zmianami.




 

Na najbliższym spotkaniu Dolnośląskiego Forum HR chcemy zapoznać Was z procesem reorganizacji struktur oraz przejęciem na przykładzie firmy EDF Polska SA, która została przejęta przez PGE Energia Ciepła SA.

Będziemy mogli posłuchać o tym jak przebiegała komunikacja z pracownikami podczas wprowadzania tych zmian. Jakie zaproponowano programy wsparcia dla pracowników? Jak komunikowano się ze stroną społeczną? Istotnym wątkiem będzie też poznanie operacyjnego przebiegu całego procesu przy zaangażowaniu kadry menedżerskiej i powstałymi zespołami projektowymi.

 

Zapraszamy w nasze nowe miejsce spotkań.

 

Dziękujemy za gościnność i współpracę Uniwersytetowi SWPS.

Spotkanie Dolnośląskiego Forum HR odbędzie się 22.II.2018 o godz. 18.00 na Uniwersytecie SWPS przy ul. Aleksandra Ostrowskiego 30b we Wrocławiu, w sali 126. Parking jest przy budynku Uczelni.  

 

Plan spotkania:

17.30 - Rejestracja uczestników;
18.00 – „Rola HR w procesie zmian i transformacji” – na przykładzie firmy EDF Polska SA i PGE Energia Ciepła SA;
19.00 – Przerwa kawowa;
19.20 – Dyskusja uczestników spotkania z panelistami.

Prelegentka:

Jolanta Skrzyńska-Winkel – Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich w firmie PGE Energia Ciepła SA - https://www.linkedin.com/in/jolanta-skrzynska-winkel-480aa688/;

Informacje organizacyjne:

Tradycyjnie uczestnicy DFHR partycypują w kosztach organizacji spotkania, wnosząc opłatę w wysokości 30 zł/os.
Prosimy o potwierdzenie swojej obecności przez stronę www.dfhr.pl lub mailem na adres wroclaw@experumhr.pl.
Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.


6.12.2017

Spotkanie DFHR - 31 stycznia, godz. 18.00


Funkcja personalna jest uważana za jedną z istotnych funkcji w każdej organizacji. Zazwyczaj o jej istnieniu świadczy funkcjonowanie w organizacji Działu Personalnego. Jednak jest wiele firm w których nie ma Działu Personalnego. Zasadne jest pytanie czy funkcja personalne jest w nich realizowana... Jeżeli tak, to gdzie jest zlokalizowana? Jeżeli nie, to w jaki sposób radzą sobie na rynku? Może „miękki” HR nie jest potrzebny aby organizacja mogła sprawnie funkcjonować?

 

Na te i inne ważne pytania będziemy chcieli odpowiedzieć podczas najbliższego spotkania Dolnośląskiego Forum HR. Zaprosiliśmy do panelu dyskusyjnego przedstawicieli niedużych firm aby dowiedzieć się od nich w jaki sposób realizują działania z zakresu „miękkiego” HR i jak postrzegają jego rolę w swoich organizacjach.

Zapraszamy w nasze nowe miejsce spotkań.

Dziękujemy za gościnność i współpracę Uniwersytetowi SWPS.
Spotkanie Dolnośląskiego Forum HR, odbędzie się 31.I.2018 o godz. 18.00 na Uniwersytecie SWPS przy ul. Aleksandra Ostrowskiego 30b we Wrocławiu, w sali 126. Parking jest przy budynku Uczelni. 

Plan spotkania

17.30 - Rejestracja uczestników;

18.00 – „HR w małych i średnich firmach” – panel dyskusyjny;
19.00 – Przerwa kawowa;
19.20 – Dyskusja uczestników spotkania z panelistami

Paneliści:

Elżbieta Suska – Wiceprezes Zarządu w firmie  SUMEL;
Marylise Bougaret – Dyrektor Zakładu w firmie SEGEPO-REFA
Anna Kosicka – Dyrektor ds. Finansowych i Administracyjnych w firmie ART Płakowice;
Ryszard Klimczuk – Prezes Zarządu w firmie JARS;

Piotr Zajdel – Prezes Zarządu w firmie TORA-ZAJDEL;

Informacje organizacyjne:

Tradycyjnie uczestnicy DFHR partycypują w kosztach organizacji spotkania, wnosząc opłatę w wysokości 30 zł/os.
Prosimy o potwierdzenie swojej obecności przez stronę www.dfhr.pl lub zwrotnym mailem.
Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.


11.01.2018

Wiosenna edycja Szkoły Asesorów 2018!


Już w marcu rusza kolejna edycja naszej Szkoły Asesorów. W czasie czetrech sesji i podczas praktyk będziecie mieli możliwość zdobycia umiejętności, które pozwolą Wam skutecznie zaprojektować i zrealizować procedurę diagnozy kompetencyjnej w oparciu o metodologię  Assessment/Develoment Center.

Szukajcie naszego wydarzenia na facebooku.

Szczegóły na stronie Experum HR

11.01.2018

IV edycja Wypraw Rozwojowych "Razem w Drodze".

Zapraszamy już w lutym do udziału w IV edycji projektu wypraw rozwojowych Razem w Drodze - projekty rozwojowe, których partnerem merytorycznym jest Experum HR, czyli my! ????

Tym razem grupa osób niewidomych i widzących przemierzy zimowe szlaki Sudetów.

Dlatego:

jeśli chcesz poznać inspirujących ludzi,
jeśli chcesz doświadczyć autentycznej współpracy w grupie,
jeśli chcesz budować relacje oparte na szacunku i zaufaniu…

To koniecznie dołącz do nas! ????

Kilka słów od uczestników Wyprawy do Gruzji, która odbyła się w zeszłym roku:

„Polecam tę formę rozwoju każdemu – zarówno niewidomej osobie jak i widzącym „przewodnikom”, ponieważ wszyscy mamy szansę nauczyć się współpracy, komunikacji i mówienia głośno o swoich potrzebach, panowania nad swoimi emocjami oraz szukania racjonalnych rozwiązań w trudnych sytuacjach” - Monika

„Przygoda życia, wracam z kieszeniami wypełnionymi doświadczeniami i umiejętnościami. Wielka radość i spełnienie, że udało się Wam/Nam stworzyć grupę, która w przeciągu sekundy wstrzymuje rzeki, przenosi góry, by wspólnie być Razem w Drodze!. Polecam serdecznie!”

Więcej informacji na stronie projektu: https://razemwdrodze.wordpress.com/


20.12.2017

Tekst naszego eksperta w Magazynie RELACJE

Na łamach najnowszego numeru Magazynu RELACJE, czasopisma poświęconego firmom rodzinnym, na stronie 25 pojawił się tekst naszego eksperta, Janusza Dziewita - case study dotyczące poprawy atmosfery pracy w firmie produkcyjnej.

W numerze też podsumowanie tegorocznej edycji Zjazdu Firm Rodzinnych U-Rodziny 2017, na którym byliśmy obecni.

http://firmyrodzinne.pl/relacje-6-27-2017/

 

14.12.2017

Spotkanie DFHR - rzecz o Employer Brandingu

Wczoraj uczestniczyliśmy w ostatnim już w tym roku Spotkaniu DFHR.  Odbyło się ono w budynku Uniwersytetu SWPS, w którym serdecznie przywitała nas Dziekan Wydziału Prawa i Komunikacji Społecznej, pani Monika Lewandowicz-Machnikowska.

Dziękujemy wszystkim Prelegentom oraz Uczestnikom spotkania za obecność i głos w dyskusji.

 

Spotkanie rozpoczęli pani Anna Marusia i pan Paweł Ciećkiewicz tematem „Czego uszy nie słyszą, tego szefowi nie żal. Rzecz o Employer Brandingu na przykładzie działań prowadzonych w firmie PGF Urtica”. Najważniejszym pytaniem spotkania było to, czy Employer Branding rzeczywiście ma sens? Na żywym przykładzie przekonaliśmy się, że owszem – nie tylko ma sens, ale również przynosi wymierne korzyści. To są przede wszystkim szczęśliwi pracownicy, którzy dobrze się czują w swoim towarzystwie. Innym, równie ważnym zyskiem, jest stale rosnąca liczba aplikacji, które kandydaci zaczęli wysyłać po wprowadzeniu tych działań. Forma takich zabiegów zależy wyłącznie od potrzeb pracowników, a ogranicza ją tak naprawdę tylko wyobraźnia. W firmie PGF Urtica, uczestników zaskoczyła mnogość inicjatyw (wymieniono projekty zarówno sportowe, dobroczynne czy też rozwojowe – także takie pozazawodowe). Co ciekawe – mimo, że organizowane są zwykle po godzinach pracy, pracownicy chętnie się w nie angażują, przy czym czują się bardziej zmotywowani. Spotkanie zakończyła prezentacja programu: „Zmniejszenie rotacji pracowników poprzez rozwój kadry zarządzającej” pana Janusza Dziewita i pani Iwony Sowińskiej.

 


6.12.2017

Szkoła Asesorów - ostatni zjazd


W weekend 8-9 grudnia odbył się ostatni zjazd jesiennej edycji Szkoły Asesorów.  Cztery miesiące intensywnej pracy przygotowały uczestników do odbycia praktyk asesorskich i wkroczenia w piękny świat praktykowania metodologii Assessment/Development Center. Życzymy im wielkiej satysfakcji w pracy asesorskiej. Już niebawem ruszy nabór do kolejnej, wiosennej edycji Szkoły Asesorów. Informacje ukażą się na naszym profilu. 

 

 

 

6.12.2017

Spotkanie DFHR - 13 grudnia, godz. 18.00

Moi Drodzy,

Na ostatnim – bardzo inspirującym – spotkaniu dyskutowaliśmy o aktualnej sytuacji na rynku pracy oraz o sposobach radzenia sobie w rekrutowaniu pracowników. Mogliśmy dowiedzieć się jak firmy modyfikują procedury aby zwiększyć efektywność rekrutacji.
Jednak nie tylko sprawna rekrutacja sprawi, że będziemy mieli odpowiednią ilość pracowników w firmie. Obecnie wydaje się, że kluczowe staje się zatrzymanie tych pracowników, których już posiadamy.

Jakie są przyczyny odchodzenia pracowników z naszych firm?
Jak firmy zwiększają swoją wiarygodność na rynku pracy?
Jakie mają sposoby na obniżenie rotacji?

Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedź podczas prezentacji dwóch firm, które realizują m.in. działania na rzecz ograniczenia odpływu pracowników ze swoich firm.

UWAGA - ZMIANA MIEJSCA SPOTKANIA

Spotkanie Dolnośląskiego Forum HR, odbędzie się 13.XII.2017 o godz. 18.00 na Uniwersytecie SWPS przy ul. Aleksandra Ostrowskiego 30b we Wrocławiu, w sali 126. Parking jest przy budynku Uczelni.  

 

Plan spotkania:

17.30 - Rejestracja uczestników

18.00 – „Czego uszy nie słyszą, tego szefowi nie żal. Rzecz o Employer Brandingu na przykładzie działań prowadzonych w firmie PGF Urtica”  - Anna Marusia, Paweł Ciećkiewicz;

18.40 – Przerwa kawowa

18.55 – „Zmniejszenie rotacji pracowników poprzez rozwój kadry zarządzającej” – Iwona Sowińska, Piotr Kuś, Janusz Dziewit;

19.35 – Dyskusja uczestników spotkania


Sylwetka Panelistów:

Anna Marusia – Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji w firmie PGF Urtica - https://www.linkedin.com/in/anna-marusia-169644bb/

Iwona Sowińska – HR Manager w firmie Electrolux Świdnica,

Piotr Kuś – Plant Manager w firmie Electrolux Świdnica - https://www.linkedin.com/in/piotr-ku%C5%9B-82346014/

Paweł Ciećkiewicz – Dyrektor Zarządzający w firmie Multum PR - https://www.linkedin.com/in/pawel-cieckiewicz-6a5a099/

Janusz Dziewit – Dyrektor Zarządzający w Experum HR - https://www.linkedin.com/in/janusz-dziewit-380ba63/

Informacje organizacyjne:

Tradycyjnie uczestnicy DFHR partycypują w kosztach organizacji spotkania, wnosząc opłatę w wysokości 30 zł/os.
Prosimy o potwierdzenie swojej obecności przez stronę www.dfhr.pl lub zwrotnym mailem.
Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.
 
W imieniu Dolnośląskiego Forum HR:

 

Janusz Dziewit
e-mail DFHR: janusz.dziewit@dfhr.pl,

e-mail firm.: janusz.dziewit@experumhr.pl

tel. 605 55 55 49
www.dfhr.pl 

STRONA GŁÓWNA

OFERTA

FIRMA

WSPÓŁPRACUJEMY

KONTAKT

Wszelkie prawa zastrzeżone © Experum Human Resources arrow