slajd
AKTUALNOŚCI




22.09.2017

Ostatni dzień wyprawy...

W niedzielę o świcie ekipa podróżników uczestniczących w wyprawie rozwojowej Razem w Drodze zakończyła swoją gruzińską przygodę.

Ostatni tydzień był dla nich intensywnym czasem....
Każdy z nich zmagał się z własnymi słabościami i wyzwaniami. Wyprawa dała im możliwość nie tylko pracy w grupie, ale też zagłębienia się w samego siebie. Pracowali nad rozwojem i wzmacnianiem swoich kompetencji, które są niezwykle istotne zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.

Wrażenia uczestników i organizatorów są pełne pozytywnych emocji. Mieli okazję się nimi podzielić podczas środowego spotkania DFHR, którego tematyką była niepełnosprawność w pracy.

15.09.2017

Angażujemy wszystkie zmysły...

Kolejne dni obfitowały w doznania zmysłowe – we wtorek podróżnicy razem odkrywali faunę i florę Parku Narodowego Lagodekhi, którego podwaliny stworzył Ludwik Młokosiewicz. Mieli tam okazję skosztować fig i granatów prosto z drzewa.

W środę odwiedzili winiarnię w Kvareli, w której degustowali gruzińskie wina, wypiekali chleb i własnoręcznie przygotowywali Czurczele - gruziński deser z orzechów i winogron.

W czwartek wyruszyli w góry, które później okazały się być największym wyzwaniem. Pomimo wielu niedogodności, udało im się osiągnąć zamierzony cel, czyli dotarcie do ruiny twierdzy Machci. Udowodnili tym samym - nie tylko sobie, ale również innym, że niepełnosprawność nie musi być przeszkodą w zdobywaniu wyznaczonego celu. Czasem wystarczy bardzo mocne zaangażowanie, czasami - zaufanie i współpraca z innymi. Zawsze jednak warto poznać swoje słabe strony oraz możliwości, i z każdym dniem mierzyć się z nimi. Uczestnicy wyprawy z zapałem pracują codziennie nad wzmacnianiem swoich kompetencji, nad czym czuwają uważnie nasi doświadczeni trenerzy – Karolina i Mateusz.

 

14.09.2017

Kolejny dzień wyprawy Razem w Drodze...


Dziś mija kolejny dzień wyprawy Razem w Drodze. Na pierwsze efekty rozwojowe nie trzeba było długo czekać… Uczestnicy wędrówki doświadczyli na własnej skórze, jak bardzo niezbędne do przeżycia są komunikacja i współpraca z innymi. Mierząc się z burzą i gradem, które spustoszyły ich obozowisko, musieli się zjednoczyć, uporządkować sprzęt i w szybkim tempie zorganizować nowy plan, który pozwoliłby im na bezpieczne wyjście z trudności. Bogatsi o nowe doświadczenie, inspirowali siebie nawzajem do bycia bardziej skutecznymi i produktywnymi. Wydarzenia te bardzo zbliżyły podróżników do siebie. Przy wieczornym spotkaniu mogli otwarcie porozmawiać i wymienić się między sobą doświadczeniami, które umocniły ich kompetencje.

 

14.09.2017

Spotkanie DFHR - 20 września, godz. 18.00

Po przerwie wakacyjnej rozpoczynamy kolejny sezon spotkań Dolnośląskiego Forum HR. Chcielibyśmy go rozpocząć od wielowątkowego tematu…

Będziemy mówić o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w firmie – dlaczego warto to robić i w jaki sposób.
W kontekście aktualnej sytuacji na rynku pracy, coraz więcej firm wyraża zainteresowanie zatrudnianiem osób niepełnosprawnych, ale niewielu się na to decyduje. Dlaczego?

Kontekst aktualnej sytuacji na rynku pracy i niepełnosprawnych będzie towarzyszył też wystąpieniom poświęconym działaniom CSR. Zapoznamy się z informacjami jakie starania w tym zakresie podejmują firmy oraz dlaczego to robią.

Będziemy mogli też zapoznać się z relacją z wyprawy rozwojowej, której uczestnikami były osoby niewidome, a także porozmawiać z nimi.

Spotkanie Dolnośląskiego Forum HR, odbędzie się 20.09.2017 o godz. 18.00 we Wrocławskim Parku Technologicznym przy ul. Duńskiej 11, w sali konferencyjnej „Sigma” (na parterze). Parking jest zaraz obok budynku. Proszę parkować na miejscach oznaczonych tabliczkami „WPT”, „Gość” lub nieoznaczonych.

Plan spotkania, prelegenci....

Plan spotkania:

17.30 – Rejestracja uczestników,

18.00 – „Różnorodność (diversity) jest faktem, włączenie (inclusion) pozostaje wyborem. Dlaczego warto i jak zacząć w kontekście zatrudniania osób zniepełnosprawnościami” – Monika Sztandera;

18.45 – Przerwa kawowa;

19.00 – „Duże sprawy w małych głowach - kampania edukacyjna dotycząca niepełnosprawności” – Monika Gorzelak-Bieńko;

19.20 – „Brązowa charytatywność” – Aneta Sikorska, Dawid Straszak;

19.40 – „Razem w drodze. Wyprawy rozwojowe dla osób niewidomych i niedowidzących oraz ich przewodników” – relacja z wyprawy do Gruzji – Karolina Stefaniak, Mateusz Dziewit;

20.00 – Dyskusja prelegentów z uczestnikami spotkania.


Prelegenci:

Monika SztanderaLider Zarządzania Łańcuchem Dostaw na Europę w firmie DXC Technology. Ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze działu zakupów, zarządzania projektami oraz zmianą w globalnych i międzykulturowych zespołach. Członkini grupy eksperckiej Task Force Come CloSeR to Disability pod patronem Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych w Polsce, ABSL. Menadżer grupy pracowniczej dedykowanej osobom niepełnosprawnym oraz absolwentka Leadership Program w firmie Hewlett Packard Enterprise. Studiowała socjologię na Uniwersytecie we Wrocławiu i w Amsterdamie. Pasjonatka dalekich podróży (kierunek Azja), miłośniczka kina arthouse.

Monika Gorzelak-Bieńko - HR Business Partner, lider zespołu w firmie Objectivity. Wspiera zespoły IT we wszystkich obszarach HR i wraz z nimi z sukcesem buduje Great Place to Work. Zwolenniczka zdrowego rozsądku i kreatywnych rozwiązań dostosowanych do sytuacji, a nie wynikających z procedur czy utartych schematów. Swoją pracę opiera na skutecznej komunikacji z Biznesem, wynikającej z solidnego zrozumienia wzajemnych potrzeb.

Aneta Sikorskaod 13 lat w biznesie. Dzięki zdobytej wiedzy i doświadczeniu zajmuje obecnie stanowisko managera w firmie logistycznej o globalnym zasięgu, w dziale zajmującym się wsparciem klienta wewnętrznego jak również dbaniem o satysfakcję klientów zewnętrznych z zakresu obsługi finansowej i operacyjnej. Poza swoimi formalnymi obowiązkami prężnie działa jako przewodnicząca i opiekun komitetu charytatywnego, którego celem jest pomoc i wywoływanie uśmiechu na twarzach ludzi będących w potrzebie.

Dawid Straszaklider zespołów w międzynarodowej firmie logistycznej w dziale logistyki kontraktowej. Od ponad 3 lat wolontariacko uczy języka angielskiego i koordynuje organizację zajęć w Polskim Związku Niewidomych, dbając o rozwój umiejętności językowych studentów, zapewniając im materiały potrzebne do nauki oraz popularyzując rozwój osobisty.

Informacje organizacyjne:

Tradycyjnie uczestnicy DFHR partycypują w kosztach organizacji spotkania wnosząc opłatę w wysokości 30 zł/os.
Prosimy o potwierdzenie swojej obecności przez stronę www.dfhr.pl lub zwrotnym mailem.
Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

11.09.2017

Pierwszy dzień Wyprawy Rozwojowej Razem w Drodze...

Jako Patron idei Razem w drodze. Wyprawy rozwojowe dla osób niewidomych i niedowidzących oraz ich przewodników, jest nam niezmiernie miło poinformować, że uczestnicy wyprawy dotarli dzisiaj na miejsce – bezpieczni i szczęśliwi.
Gruzja kojarzy się przede wszystkim z zachwycającymi górami, niepowtarzalną kuchnią i serdecznymi mieszkańcami. Nie bez przyczyny kraj ten został wybrany przez nas jako idealne miejsce do refleksji, rozwoju osobistego i kształtowania kompetencji.
Przed wyprawą wszyscy uczestnicy mieli okazję przejść sesję Development Center, zaprojektowaną na potrzeby inicjatywy. Dzięki niej mogliśmy zdiagnozować, które kompetencje miękkie uczestnicy wyprawy mają najbardziej rozwinięte.  Dobra komunikacja, umiejętność współpracy i zorientowanie na cel są gwarantem sukcesu zarówno w życiu prywatnym jak i na rynku pracy. W czasie wyprawy zarówno osoby niewidome, jak i ich opiekunowie będą mieli możliwość zmierzenia się ze swoimi słabościami, by dzięki nauce przez doświadczenie, móc w pełni rozwijać swój potencjał, tak niezbędny w karierze zawodowej.

Niebawem kolejne informacje z wyprawy.

 

14.07.2017

Jak w pełni wykorzystywać kompetencje pracowników?

Zapraszamy do lektury wywiadu na temat wyzwań aktualnego rynku pracy. - Kapitał Polski

 

4.07.2017

Firma Objectivity wspiera nasz projekt

Mamy kolejne wsparcie naszego projektu!

Firma Objectivity nam kibicuje

Objectivity stawia na rozwój potencjału swoich pracowników poprzez wzmacnianie ich mocnych stron, stąd też firma udostępniła nam używane przez siebie narzędzie diagnostyczne Strengths Finder, stworzone przez Instytut Gallupa. Ma ono postać testu, do którego załącznikiem jest książeczka z unikatowym kodem dostępu, pozwalająca na otrzymanie opisu wyników testu, który rozwiążą Uczestnicy naszej Wyprawy. Dzięki niemu każdy pozna 5 swoich najmocniejszych obszarów i będzie mógł bardziej świadomie wykorzystywać swoje zdolności zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym.

Jeszcze raz dziękujemy za wsparcie!

Jeśli jesteście ciekawi, czym Objectivity się zajmuje, koniecznie kliknijcie na linki poniżej.

http://www.objectivity.co.uk/
https://www.facebook.com/ObjectivityLtd/?fref=ts

 

 

30.06.2017

Jesienna edycja Szkoły Asesorów

To, że Assessment i Development Center są najskuteczniejszymi metodami diagnozy kompetencji, to każdy wie, ale nie każdy wie, że kluczowym „elementem” tych metodologii jest osoba Asesora.
Od niego zależy czy o AC/DC nadal będziemy mówili jako o najefektywniejszej metodzie.

Biorąc pod uwagę to, oraz fakt, że od ponad 20 lat realizujemy diagnozy wg metodologii Assessment/Development Center uruchomiliśmy „Szkołę Asesorów”. Dzielimy się w niej doświadczeniami, dzięki którym można zostać Asesorem.

Po sukcesie wiosennej edycji, we wrześniu ruszamy z jesienną edycją Szkoły Asesorów.
Szkolenie odbędzie się we Wrocławiu i będzie składało się z czterech dwudniowych sesji. Więcej informacji już wkrótce.

Zapraszamy serdecznie!

Link do Wydarzenia
Więcej informacji: TUTAJ

 

30.06.2017

Kwestionariusz SWPS

Nasi konsultanci współpracują z Uniwersytetem SWPS prowadząc zajęcia z zakresu praktycznych aspektów rekrutacji, diagnoz kompetencyjnych i systemów kompetencyjnych.

Mamy obecnie, w imieniu dr. Zbigniewa Piskorza i mgr Łukasza Mytnika prośbę o pomoc w badaniu naukowym z zakresu psychologii zarządzania. Do udziału zapraszamy osoby pełniący rolę przełożonych w organizacji biznesowej, którzy doświadczyli zwolnienia się (rezygnacji z pracy) przynajmniej jednego podwładnego. W zamian za udział w badaniu będzie możliwość dostępu do wyników.

Zapraszamy do wypełnienia kwestionariusza
Pomóżmy polskiej nauce...

 

27.06.2017

Collegium Nobilium Opoliense

W ostatni weekend gościliśmy w naszym wrocławskim biurze słuchaczy Collegium Nobilium Opoliense, którzy uczestniczyli w wykładzie naszego konsultanta - Janusza Dziewita pt. "KOMPETENCJE – pojęcie, zastosowanie, diagnoza i ocena (ujęcie praktyczne)".

 

7.06.2017

Ostatni zjazd Szkoły Asesorów


W ostatni weekend odbył się czwarty, ostatni dwudniowy zjazd wiosennej edycji Szkoły Asesorów organizowanej przez naszą firmę.

Przed Uczestnikami jeszcze pozostały do odbycia w najbliższym czasie praktyki asesorskie. Podjęliśmy też decyzję o zawiązaniu społeczności Asesorów, w ramach której będziemy się integrować, wymieniać doświadczenia i podejmować inicjatywy asesorskie. Uruchomiona została grupa dyskusyjna oraz umówieni jesteśmy na pierwsze spotkanie integracyjne podczas którego będziemy jeździć Leopardem i strzelać z karabinu :) Już niebawem rozpoczynamy nabór do jesiennej edycji Szkoły Asesorów.

Chętnych zapraszamy do kontaktu: janusz.dziewit@experumhr.pl

Więcej informacji o jesiennej edycji znajdą Państwo TUTAJ.

 

 

26.05.2017

Rada Programowa WZ

Jesteśmy członkiem Rady Programowej Wydziału Zarządzania Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki. Ostatnie spotkanie Rady odbyło się w naszej wrocławskiej siedzibie.

Celem spotkania była kontynuacja prac nad zmianami oraz aktualizacją programów kształcenia studentów wojskowych i cywilnych na Wydziale Zarządzania, a także przedstawienie założeń dalszej współpracy Wydziału Zarządzania z Radą Programową. Przemawiali m.in. Dziekan Wydziału Zarządzania płk dr hab. inż. Tomasz SMAL, Dyrektor Instytutu Zarządzania ppłk dr inż. Józef LEDZIANOWSKI, Prodziekan Wydziału Zarządzania ds. studenckich dr inż. Józef PUCHALSKI, oraz mjr Piotr WOŁYŃSKI - Dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej, a także gospodarz spotkania, członek Rady Programowej, Janusz DZIEWIT.

Każde spotkanie jest według uczestniczących ważnym etapem doskonalenia jakości kształcenia w Uczelni i na Wydziale oraz budowania relacji między Wyższą Szkołą Oficerską Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki, a światem kultury, administracji, biznesu oraz Sił Zbrojnych RP.

Więcej informacji o Radzie Programowej WZ

 

27.03.2017

V Konferencja DFHR „HR mix – aktualne wyzwania rynku pracy”

Zapraszamy na V Konferencję DFHR „HR mix – aktualne wyzwania rynku pracy”.

W tym roku czeka nas 12 wystąpień praktyków, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami. Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele wielkich korporacji jak i firm rodzinnych. Będziemy dyskutować o turkusowej idei oraz storyteilingu. Specjaliści od employer branding’u oraz przedstawiciele firm zarządzających swoim wizerunkiem na rynku podzielą się swoimi doświadczeniami.

Pochylimy się nad praktycznym wymiarem strategii personalnej oraz porozmawiamy o ewolucji systemów ocen okresowych. Pokażemy przykład organizacji, która na wszystkich szczeblach zarządzania wzmacniała kluczową kompetencję – komunikację.

Więcej informacji na stronie: www.dfhr.pl/konferencja-dfhr

 

15.02.2017

Patronat nad projektem "Razem w Drodze"

Experum HR od 22 lat wspiera firmy krajowe i międzynarodowe na rynku pracy. Skutecznie pomaga w kształtowaniu środowiska pracy Klientów wykorzystując swoje doświadczenie, szeroką wiedzę oraz wypracowane narzędzia.

Experum HR już od kilku lat, od I edycji aktywnie realizuje projekt: Razem w drodze. Wyprawy rozwojowe dla osób niewidomych i niedowidzących oraz ich przewodników (https://razemwdrodze.wordpress.com/) jako Patron idei.

W trakcie II edycji zaprojektowaliśmy, specjalnie na potrzeby tego projektu sesję Development Center dla osób niewidomych i niedowidzących. Okazało się, że jako jedni z pierwszych w Polsce podjęliśmy pracę nad zdiagnozowaniem kompetencji u takich osób z wykorzystaniem metodologii Development Center.

Dziś Experum HR jest organizacją, w ramach której projekt Razem w drodze… jest w pełni realizowany.

 

Skąd pomysł na ten projekt?

Jednym z obszarów działania Experum HR jest Training&Development rozumiany jako proces kształtowania kompetencji niezbędnych m.in. na rynku pracy. Wysoko rozwinięte umiejętności miękkie są gwarantem dobrych i głębokich relacji międzyludzkich. Te zaś stanowią bazę do odnoszenia sukcesu zawodowego oraz prywatnego.

W projekcie Razem w drodze zabieramy Uczestników w podróż w głąb siebie aby poznawali m.in. swoje mocne strony, które mogą również wykorzystać do budowania ścieżki kariery. Poprzez solidny trening, wsparcie ze strony grupy oraz chwilę refleksji, każdy będzie mógł poszerzać swoją świadomość. Dzięki temu z większą odwagą będzie mógł podejmować decyzje zawodowe.

Połączenie sił w postaci: eksperta na rynku pracy – Experum HR oraz naszego doświadczenia w pracy z osobami niewidomymi, stwarza idealne warunki do realizowania idei jaką jest:

Pomoc uczestnikom, niezależnie od fizycznych możliwości, w rozwoju swojego potencjału, aby móc świadomie odnajdywać swoje miejsce w społeczeństwie.

 

Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy chcieliby pomóc osobom niewidomym w uczestniczeniu w tym projekcie.

Zapraszam do kontaktu z Karoliną Stefaniak - Koordynatorem Projektu: karolina.stefaniak@experumhr.pl

 

06.02.2017

"Szkoła Asesorów"

Metodologia Assessment/Development Center uważana jest za najskuteczniejszą metodę diagnozy kompetencji. Istotną częścią tej metodologii jest Asesor i to od niego głównie zależy skuteczność realizowanej diagnozy.

Wykorzystując nasze doświadczenia utworzyliśmy „Szkołę Asesorów”, w ramach której będziemy pomagać w zdobywaniu praktycznych umiejętności. Pozwolą one absolwentom skutecznie zaprojektować i zrealizować procedurę diagnozy kompetencyjnej w oparciu o metodologię  Assessment/Develoment Center.

Więcej informacji>>>

Zapisy>>>

 

19.01.2017

Spotkanie DFHR - 25 stycznia, godz. 18.00

Galopujący czas przywiódł nas w kolejny rok. Tradycyjnie już chcielibyśmy popatrzyć na najbliższym spotkaniu w mądre prawnicze księgi i sprawdzić, czy będzie łatwiej, czy trudniej zarządzać pracownikami w naszych firmach.

Mam nadzieję, że dobry znajomy DFHR – Wojciech Zając pomoże nam poznać i zrozumieć niuanse zmieniającego się Prawa Pracy.

Spotkanie Dolnośląskiego Forum HR, odbędzie się 25.01.2017 o godz. 18.00 w nowym miejscu - w Wrocławskim Parku Technologicznym przy ul. Duńskiej 11, w sali konferencyjnej „Sigma” (na parterze). Parking jest zaraz obok budynku. Proszę parkować na miejscach oznaczonych tabliczkami „WPT”, „Gość” lub nieoznaczonych.  

Plan spotkania:

17.30 - Rejestracja uczestników,

18.00 – Prawo pracy w 2017 r. - zmiany oraz perspektywy– Wojciech Zając;

19.00 – Przerwa kawowa;

19.15 – Dyskusja prelegenta z uczestnikami spotkania


Prelegent:

Wojciech Zając - Doradza spółkom krajowym i zagranicznym w zakresie prawa pracy i prawa autorskiego, oraz kieruje pracami działów prawa pracy i prawa autorskiego w sdzlegal Schindhelm.
W ramach swojej specjalizacji z zakresu prawa pracy Wojciech Zając zajmuje się przygotowywaniem regulaminów pracy, wynagradzania, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz wewnątrzzakładowych źródeł prawa pracy. Wojciech Zając jest autorem licznych publikacji i prezentacji z zakresu prawa pracy, w tym zbiorowego prawa pracy.  Regularnie prowadzi wykłady dotyczące zagadnień prawa pracy dla Polsko- Brytyjskiej Izby Handlowej. Więcej o ekspertyzie Wojciecha w załączonej notce oraz na stronie Kancelarii Prawnej Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy sp. k. działającej w międzynarodowej sieci Schindhelm.

 

Informacje organizacyjne:

Tradycyjnie uczestnicy DFHR partycypują w kosztach organizacji spotkania wnosząc opłatę w wysokości 30 zł/os.
Prosimy o potwierdzenie swojej obecności przez stronę www.dfhr.pl lub zwrotnym mailem.
Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.
 
W imieniu Dolnośląskiego Forum HR:

Janusz Dziewit
e-mail DFHR: janusz.dziewit@dfhr.pl,

e-mail firm.: janusz.dziewit@experumhr.pl

tel. 605 55 55 49
www.dfhr.pl


14.11.2016

Spotkanie DFHR - 23 listopada, godz. 18.00

Już czas na listopadowe spotkanie…

Obecna sytuacja na rynku pracy, zmiany kulturowe, ewoluująca świadomość pracy u pracowników, trendy w wychowaniu, to tylko niektóre czynniki, które kształtują postawy pracowników. Każda grupa wiekowa pracowników posiada trochę inaczej skonfigurowane postawy, które wymuszają na pracodawcy odpowiednie dostosowanie systemu zarządzania

Wiek pracowników to ważny element w strategii każdej firmy. Obecnie zarządzający starają się wypracować rozwiązania, dostosowane do potrzeb różnych wiekowo grup pracowników (Pokolenie BB-X-Y-Z). Najbliższe spotkanie będzie prezentowało wyniki najświeższych badań w zakresie wartości, oczekiwań, motywatorów, obaw względem przyszłości, mocnych stron oraz jakie cechy/kompetencje powinien posiadać wg ankietowanych współczesny przełożony. Badania przeprowadzono w dwóch grupach:

  1. W środowisku akademickim- wśród studentów, którzy za chwilę wejdą na rynek pracy.
  2. W środowisku osób aktywnych zawodowo.

Celem spotkania jest zaprezentowanie aktualnych danych, poznanie potrzeb, oczekiwań i postaw najmłodszego pokoleń Y i Z i porównania z BB i X.

Dodatkowo zostaną przedstawione wyniki badań prowadzone przez dr Barbarę Chomątowską i dr. Agnieszkę Żarczyńską-Dobiesz dotyczących DNA Liderów.

Liczymy również na dyskusję z Państwem jak można projektować rozwiązania HR w oparciu o uzyskane wyniki badań?

Spotkanie Dolnośląskiego Forum HR, odbędzie się 23.11.2016 o godz. 18.00 w nowym miejscu - w Wrocławskim Parku Technologicznym przy ul. Duńskiej 11, w sali konferencyjnej „Sigma” (na parterze). Parking jest zaraz obok budynku. Proszę parkować na miejscach oznaczonych tabliczkami „WPT”, „Gość” lub nieoznaczonych.  

 

Plan spotkania:

17.30 - Rejestracja uczestników,

18.00 – Pokolenia X,Y,Z w firmie– dr Barbara Chomątowska, dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk; dr Agnieszka Żarczyńska-Dobiesz

19.00 – Przerwa kawowa;

19.30 – Dyskusja prelegentów i uczestników spotkania


Prelegenci:

dr Barbara Chomątowska –adiunkt w Katedrze Zarządzania Produkcją i Pracą Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu pod kierownictwem prof. zw. dr. hab. inż. Zdzisława Jasińskiego, od wielu lat współpracują z przedsiębiorstwami w obszarze zarządzania pracą i produkcją, między innymi w zakresie ocen pracowniczych.

dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk- zarządzająca firmą Centrum Innowacji ProLearning, trenerka, mentorka, konsultantka zarządzania z wieloletnim doświadczeniem, praktyk zarządzania. Doktor nauk ekonomicznych o specjalności kompetencje menedżera w kierowaniu zespołem wirtualnym i sieciowym. Posiada certyfikat coach ICF i Certyfikat Trenera MATRIK.. Członek Rady Programowej DFHR. Nadzoruje i prowadzi kluczowe projekty rozwojowe dla firm w tematyce m.in.: wykorzystania mocnych stron w usprawnieniu działania firmy, adaptacyjnego przywództwa, rozwoju umiejętności menedżerskich, funkcji kierowniczych, komunikacji w zespołach projektowych, wirtualnych i rozproszonych, budowania zespołu projektowego, efektywności osobistej. Współautorka książek: „Narracje biznesowe”, „Teatr organizacji”,  „Kapitał ludzki w strukturach wirtualno-sieciowych”.

dr Agnieszka Żarczyńska – Dobiesz, stanowisko adiunkta, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu; Katedra Zarządzania Produkcją i Pracą- pracownik naukowo-dydaktyczny; adiunkt współpraca z praktyką gospodarczą w zakresie doradztwa personalnego (certyfikowany trener biznesu, prowadzenie szkoleń z zakresu motywowania, systemu ocen pracowniczych, organizacji czasu pracy, umiejętności menedżerskich) autorka książki "Adaptacja nowego pracownika do pracy w przedsiębiorstwie".

 

Informacje organizacyjne:

Tradycyjnie uczestnicy DFHR partycypują w kosztach organizacji spotkania wnosząc opłatę w wysokości 30 zł/os.
Prosimy o potwierdzenie swojej obecności przez stronę www.dfhr.pl lub zwrotnym mailem.
Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.
 
W imieniu Dolnośląskiego Forum HR:

 

Janusz Dziewit
e-mail DFHR: janusz.dziewit@dfhr.pl,

e-mail firm.: janusz.dziewit@experumhr.pl

tel. 605 55 55 49
www.dfhr.pl

 

 

18.10.2016

Spotkanie DFHR - 26 października, godz. 18.00

Obserwujemy rosnące zainteresowanie funkcją HR wśród właścicieli rozwijających się polskich firm. Wzrasta również gotowość na taką współpracę po drugiej stronie. Menedżerowie HR przetransferowali cześć lub całość grubych teczek korporacyjnych procedur, procesów i standardów na polską rzeczywistość. Niektórzy patrzą na rozwijające się i cenione polskie przedsiębiorstwa jako potencjalne miejsce sensownej pracy z poczuciem wpływu i kuszącą satysfakcją z autentycznego autorstwa funkcji HR.

Jak się okazuje hr-owiec i właściciel to relatywnie trudny związek i często kończy się zanim wystrzeli szampan za efekty, które chciałyby świętować obie strony. Nagle kończy się czas, słabną argumenty i następuje przejęcie sterów lub dość szybki „reset” sposobu działania firmy, zespołów i ludzi do „ustawień fabrycznych”. Jak zwiększyć szanse na dojrzały i efektywny związek hr-owca z właścicielem? Czy w ogóle zaczynać? Od czego zacząć? Jak zbudować wartość HR w firmie. Temat ten z perspektywy HR był już poruszany na naszym Forum.

Tym razem naszym Gościem będzie Seweryn Kubicki, Dyrektor Zarządzający, „wychowany” w organizacji o rozwiniętej kulturze HR. Od 11 lat pracuje bezpośrednio z rozpoznawalnymi przedsiębiorcami. Przeprowadził trudne projekty zmian w średnich i dużych, polskich firmach. Jego inspiracją do pracy zespołowej i pracy z danymi była strategia zrównoważonego rozwoju firmy Lafarge.

Oto kilka wątków, w których Seweryn Kubicki podzieli się swoją praktyką:

Spotkanie Dolnośląskiego Forum HR, odbędzie się 26.10.2016 o godz. 18.00 w nowym miejscu - w Wrocławskim Parku Technologicznym przy ul. Duńskiej 11, w sali konferencyjnej „Sigma” (na parterze). Parking jest zaraz obok budynku. Parkowanie na miejscach oznaczonych tabliczkami „WPT”, „Gość” lub nieoznaczonych.

 

Plan spotkania:

17.45 – Rejestracja uczestników,

18.00 – „Wpływ HR na wzrost polskich firm”- Seweryn Kubicki CEO, CFO.

19.00 – Przerwa kawowa;

19.30 – Dyskusja i konkretne rady praktyka

 

Prelegent:

Seweryn Kubicki

Dyrektor zarządzający spółkami produkcyjno – handlowymi. Współtwórca strategii i lider trudnych projektów zmian w grupach kapitałowych Cersanit, Kolporter i MAC. Koncentruje energię na  wydobywaniu z organizacji i zespołów najcenniejszych komponentów budujących wygrywający model biznesowy. Fundamentem jego sukcesów jest umiejętność logicznego łączenia faktów z różnych obszarów i odczytywania kontekstów w poszukiwaniu szans rynkowych oraz ścisłych priorytetów dla organizacji.

Naturalna ciekawość, mocno rozwinięte analityczne myślenie i zdolność wykorzystania zdobytej wiedzy z różnych branż, istotnie podnoszą jakość jego decyzji. Unika schematów i podważa utarte przekonania, które hamują prawdziwy wzrost i budowę przewagi konkurencyjnej. Cieszy się pozytywną reputacją, ponieważ tworzy szczere relacje z osobami zaangażowanymi w cele firmy. Buduje zaufanie wychodząc naprzeciw potrzebom interesariuszy, co pozwala wdrażać najlepsze praktyki zarządzania i budować wartość firmy.

 

Informacje organizacyjne:

Tradycyjnie uczestnicy DFHR partycypują w kosztach organizacji spotkania wnosząc opłatę w wysokości 30 zł/os.
Prosimy o potwierdzenie swojej obecności przez stronę www.dfhr.pl lub zwrotnym mailem.
Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.
 
W imieniu Dolnośląskiego Forum HR:

Janusz Dziewit

e-mail DFHR: janusz.dziewit@dfhr.pl,

e-mail firmowy: janusz.dziewit@experumhr.pl

tel. 605 55 55 49
www.dfhr.pl

 

 

20.09.2016

Spotkanie DFHR - 27 września, godz. 18.00

Witamy Was po wakacyjnej przerwie. Mam nadzieję, że jesteście wypoczęci i gotowi do zgłębiania HR’owych tajników i inspirujących dyskusji.

Na najbliższym spotkaniu pochylimy się nad aktualna sytuacją na rynku pracy. Temat gorący, rodzący różne emocje. Podczas panelu dyskusyjnego zaproszeni goście podzielą się swoim głosem na ten temat. Zobaczymy jak z różnych perspektyw rynek wygląda, jakie niesie problemy i szanse. W drugiej części spotkania dyskusja będzie otwarta na uczestników i da możliwość wymiany opinii w szerokim gronie.

Mam nadzieję, że spotkanie poszerzy spojrzenie na obecną sytuację na rynku pracy.

Spotkanie Dolnośląskiego Forum HR, odbędzie się 28.09.2016 o godz. 18.00 w nowym miejscu - w Wrocławskim Parku Technologicznym przy ul. Duńskiej 11, w sali konferencyjnej „Sigma” (na parterze). Parking jest zaraz obok budynku. Proszę parkować na miejscach oznaczonych tabliczkami „WPT”, „Gość” lub nieoznaczonych.  

 

Plan spotkania:

17.30 - Rejestracja uczestników,

18.00 – Panel dyskusyjny „Aktualna sytuacja na rynku pracy”– dyskusja w gronie panelistów;

19.00 – Przerwa kawowa;

19.30 – Dyskusja pomiędzy panelistami i uczestnikami spotkania


Paneliści:


Marylise Bougaret – Dyrektor „Segepo-Refa”, Fundacja „Alae” (fundacja na rzecz inicjowania kształcenia zawodowego);

Magdalena Gurak – menadżer HR, właściciel firmy doradczej, wykładowca, mówca. Wcześniej Tauron, MPK Wrocław, Volvo,

Dorota Kulka – HR Manager w Sente Systemy Informatyczne;

Krzysztof Jarzyna – Plant Manager w Industrias Alegre;

Paweł Pieniążek – HR Manager w Nifco Poland

 

Informacje organizacyjne:

Tradycyjnie uczestnicy DFHR partycypują w kosztach organizacji spotkania wnosząc opłatę w wysokości 30 zł/os.
Prosimy o potwierdzenie swojej obecności przez stronę www.dfhr.pl lub zwrotnym mailem.
Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.
 
W imieniu Dolnośląskiego Forum HR:


Janusz Dziewit
e-mail DFHR: janusz.dziewit@dfhr.pl,

e-mail firm.: janusz.dziewit@experumhr.pl

tel. 605 55 55 49
www.dfhr.pl


14.07.2016

Tym razem zachęcamy do lektury artykułu na temat szkolnictwa zawodowego w Polsce.

Artykuł można znaleźć TUTAJ

 

28.06.2016

Dziś przedstawiamy kolejny artykuł z IV Konferencji Dolnośląskiego Forum HR. Firmy Experum HR i Electrolux opowiadały o współpracy, i przeprowadzaniu projektu rozwojowego dla Liderów Produkcji. Serdecznie zapraszamy do lektury! 

Artykuł można znaleźć TUTAJ

 

08.06.2016

Zapraszamy do lektury artykułu na temat kolejnej prelekcji, która miała miejsce podczas IV Konferencji Dolnośląskiego Forum HR. Tym razem Pani Natalia Urbańska opowiadała nam jak zwiększyć zatrudnienie o ponad 100% w niecały rok :)

Artykuł można znaleźć TUTAJ

 

31.05.2015

Przedstawiamy pierwszy artykuł z IV Konferencji Dolnośląskiego Forum HR. Temat: Employer Branding. Branża: IT! :)

Artykuł można znaleźć TUTAJ

 

05.05.2015

IV Konferencja DFHR „HR mix – wyzwania aktualnego rynku pracy”

18 maja zapraszamy na IV Konferencję DFHR „HR mix – wyzwania aktualnego rynku pracy”.

Sesje z praktykami, którzy opowiedzą o swoich doświadczeniach w realizacji ciekawych projektów HR’owych będą inspiracją do kreowania rozwiązań problemów pojawiających się w Waszych firmach.

Zapraszamy do zapoznania się z programem i rejestracją: http://www.dfhr.pl/konferencja-dfhr/

 

 

18.02.2016

Spotkanie DFHR - 24 lutego, godz. 18.00

Najbliższe Forum DFHR, chcemy poświęcić aspektom prawnym, które są szczególnie istotne dla HR. Na spotkaniu omówimy tematyki związane z nowelizacją kodeksu pracy w zakresie warunków zawierania umów na czas określony. Dodatkowo wskażemy kluczowe zmiany w zakresie przepisów związanych z ochroną rodzicielstwa i zwolnieniami lekarskimi. Na koniec chcielibyśmy przekazać kilka praktycznych uwag dotyczących zatrudniania cudzoziemców.

Spotkanie Dolnośląskiego Forum HR, tradycyjnie odbędzie się w sali konferencyjnej firmy HRhamela w środę 24 lutego o godz. 18.00 we Wrocławiu przy ulicy Muchoborskiej 14 (sala na parterze). Wjazd na parking od ul. Austriackiej.

 

Plan spotkania:

17.30   -           rejestracja uczestników,

18.00   -           „Nowości w prawie pracy 2016 oraz wybrane problemy prawne zatrudnienia cudzoziemców”,

18.45   -           przerwa kawowa,

19.00   -           pytania i dyskusja

                        

 Prelegent:

Wojciech Zając - Doradza spółkom krajowym i zagranicznym w zakresie prawa pracy i prawa autorskiego, oraz kieruje pracami działów prawa pracy i prawa autorskiego w sdzlegal Schindhelm.
W ramach swojej specjalizacji z zakresu prawa pracy Wojciech Zając zajmuje się przygotowywaniem regulaminów pracy, wynagradzania, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz wewnątrzzakładowych źródeł prawa pracy. Wojciech Zając jest autorem licznych publikacji i prezentacji z zakresu prawa pracy, w tym zbiorowego prawa pracy.  Regularnie prowadzi wykłady dotyczące zagadnień prawa pracy dla Polsko- Brytyjskiej Izby Handlowej. Więcej o ekspertyzie Wojciecha w załączonej notce oraz na stronie Kancelarii Prawnej Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy sp. k. działającej w międzynarodowej sieci Schindhelm.

 

Tradycyjnie uczestnicy partycypują w kosztach organizacji spotkania wnosząc opłatę w wysokości 30 zł/os.

Prosimy o rejestrowanie się na spotkanie za pośrednictwem naszej strony:   http://www.dfhr.pl/spotkania-dfhr/ lub potwierdzenie swojej obecności zwrotnym mailem.

Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

 

14.01.2016

Spotkanie DFHR - 20 stycznia, godz. 18.00

 

Wchodzimy w nowy rok. Zawsze z początkiem roku zastanawiamy się jaki on będzie zarówno w naszym życiu prywatnym jak i zawodowym. Sytuacja gospodarcza w kraju zmienia się. Zmienia się też gwałtownie sytuacja na rynku pracy. Już niemal wszyscy mówią o rynku pracownika. W którym kierunku te zmiany się potoczą? Jak wpłyną na nasze firmy? Jak będziemy musieli modyfikować zarządzanie pracownikami? Jakie wyzwania czeka HR?

Na te, i inne pytania będziemy szukali odpowiedzi podczas najbliższego spotkania.

Spotkanie Dolnośląskiego Forum HR, tradycyjnie odbędzie się w sali konferencyjnej firmy HRhamela w środę 20 stycznia o godz. 18.00 we Wrocławiu przy ulicy Muchoborskiej 14 (sala na parterze). Wjazd na parking od ul. Austriackiej.

 

Plan spotkania:

17.30   -           rejestracja uczestników,

18.00   -           „HR 2016 – trójgłos w sprawie” –  panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli nauki, Dyrektorów firm i Dyrektorów Personalnych,

18.45   -           Przerwa kawowa,

19.00   -           „HR 2016 – trójgłos w sprawie” –  dyskusja panelistów z uczestnikami spotkania.

 

Przedstawiciele nauki:

dr inż. Mariusz Mazurkiewicz – Politechnika Wrocławska,

dr Agnieszka Żarczyńska-Dobiesz – Uniwersytet Ekonomiczny,

dr Zbigniew Piskorz – Uniwersytet SWPS

dr Katarzyna Kulig-Moskwa – Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

 

Zarządzający firmami:

Paweł Sowicz – Plant Manager, Electrolux Żarów,

Wojciech Ostrowski - Central Europe Managing Director, Metalis Group,

Wojciech Śliwiński – Dyrektor Zakładu, Członek Zarządu, Faurecia 2007-2011,  Chassis Brakes International (2012-2015)

 

Zarządzający działami HR:

Mirela Kik – Dyrektor Personalny, Browar Namysłów,

Agnieszka Iżuk - Human Resources Site Leader, WABCO Polska,

Agata Sala - HR Manager CEE, QAD

 

Tradycyjnie uczestnicy partycypują w kosztach organizacji spotkania wnosząc opłatę w wysokości 30 zł/os.

Prosimy o rejestrowanie się na spotkanie za pośrednictwem naszej strony:   http://www.dfhr.pl/spotkania-dfhr/ lub potwierdzenie swojej obecności zwrotnym mailem.

Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Jednocześnie zapraszamy osoby, które jeszcze tego nie uczyniły do wypełnienia krótkiej (3 minuty) ankiety badającej Wasze oczekiwania względem spotkań DFHR: http://www.dfhr.pl/ankieta/

 

6.12.2015

Spotkanie DFHR - 16 grudnia, godz. 18.00

GREAT PLACE TO WORK = GREAT PLACE TO BUY

Grudniowe spotkanie DFHR poświęcimy sprzężeniu strategii HR ze strategią biznesową Spółki Akcyjnej TRAVELPLANET.PL

Będziemy mieli okazję przyjrzeć się temu, jak w konkretnych krokach HR przyczynia się do budowania przewagi konkurencyjnej i sukcesu biznesu oraz jakie są tego wymierne efekty. Zobaczymy jak w praktyce działa jeden z filarów strategii personalnej spółki: „great place to work = great place to buy”. Ponadto,  jak argumentowane są budżety na działanie HR oraz konstruowane krótko i długoterminowe cele Działu Personalnego. Czy od początku tak było?


Wybór Prelegentki jak zwykle nie był przypadkiem. Niedawno odbył się ogólnopolski konkurs na HRBP organizowany przez Wydawnictwo Wiedza i Praktyka wraz Polskim Stowarzyszeniem Szkoleń i Rozwoju PSTD. Wnioski z dwugodzinnego wywiadu z Panią Katarzyną Świątkowską – Kamińską Dyrektorem HR Travelplanet.pl dają przekonanie, że najbliższe spotkanie spełni wysokie oczekiwania merytoryczne i zaowocuje inspiracją dla Uczestników. Tym bardziej, że z grona kilkudziesięciu HRBP i DHR to właśnie Pani Katarzyna zajęła I miejsce we wspomnianym konkursie.

Główne punkty prezentacji to:

    • Jak HR może współtworzyć biznes?
    • Po co Działowi HR tożsamość, misja i wizja?
    • Jak HR w Travelplanet.pl buduje przewagę konkurencyjną spółki i jej ostateczny wynik biznesowy?  – na przykładzie projektu „great place to work = great place to buy”
    • Jak mierzone są efekty działań HR?

Spotkanie DFHR, tradycyjnie odbędzie się w sali konferencyjnej firmy HRhamela w środę 16.12.2015 o godz. 18.00 we Wrocławiu przy ulicy Muchoborskiej 14. (Wjazd na parking od ul. Austriackiej).
 
Plan spotkania:

17.30 – Rejestracja uczestników;
18.00 – „GREAT PLACE TO WORK = GREAT PLACE TO BUY”  – Katarzyna Świątkowska-Kamińska
19.00 – Przerwa kawowa;
19.30 – Dyskusja

Informacje organizacyjne: 
 
Tradycyjnie uczestnicy DFHR partycypują w kosztach organizacji spotkania wnosząc opłatę w wysokości 30 zł/os. 
Prosimy o rejestrowanie się na spotkanie za pośrednictwem naszej strony
:  http://www.dfhr.pl/spotkania-dfhr/ lub potwierdzenie swojej obecności zwrotnym mailem.
Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

 

 

STRONA GŁÓWNA

OFERTA

FIRMA

WSPÓŁPRACUJEMY

KONTAKT

Wszelkie prawa zastrzeżone © Experum Human Resources arrow